Apua tarttis, miten saan ulkopeilit kääntymään koria vasten, kun sammutan virrat?
Infotainmentinstä löytyy vain asetus peruutusasentoon kääntymisestä sekä synkronoinnista.
Ensinnäkin, onko sulla sähköllä taittuvat peilit?
Comfort varustetasossa ne on erikseen tilattava varuste.
Peilin säätönupissa on peilien kääntö mikäli sellainen varuste autossa on ja pitäisi sieltä asetuksistakin löytyä silloin valinta että käntyvät lukitessa/avattaessa.
Ensimmäisiä asioita jotka täppäsin pois päältä, samoin kuin takalasin naarmuttaminen peruuttaessa 8)
Siinä tapauksessa taitaa kyseinen ominaisuus puuttua.Ei ole sellaista asentoa nuppiin laitettu.Nykyinen varustelutaso on Golf.Saakohan asennettua jälkikäteen?