Vaihdatin ulomman vetonivelen kun alkoi kolkuttaa. Viikonpäästä huomasin ettäsisempi/ pienempi klemmari oli irronnut. Huollossa korjasivat tilanteen, mutta...
...500km ajon jälkeen pienempi taas irti ja ulompi/isomman välistä tursuaa rasvat pihalle niin että tukivarren päällä on kasa.
...huomenna taas huoltoon.
Mistä moinen irtoaminen johtuu? Golf V:ssähän on todella jäydät suojakumit, mutta alkuperäisetkin pysyivät nivelen vaihtoon asti. Onko rasvaa jäänyt väliin? Liimataanko noita joskus kiinni?
Huonosta asennuksesta tai epäsopivasta kumista johtuu. Mistä nivel/kumi? Orkkis?
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 28.03.11 - klo:19:10
Huonosta asennuksesta tai epäsopivasta kumista johtuu. Mistä nivel/kumi? Orkkis?
Tuohon en osaa vastata.
rosterinen letku klemmari näyttäisi pitävän :)