VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Aiheen aloitti: hiloran - 28.03.11 - klo:18:59

Otsikko: Vetonivelen suojakumi
Kirjoitti: hiloran - 28.03.11 - klo:18:59
Vaihdatin ulomman vetonivelen kun alkoi kolkuttaa. Viikonpäästä huomasin ettäsisempi/ pienempi klemmari oli irronnut. Huollossa korjasivat tilanteen, mutta...

...500km ajon jälkeen pienempi taas irti ja ulompi/isomman välistä tursuaa rasvat pihalle niin että tukivarren päällä on kasa.

...huomenna taas huoltoon.

Mistä moinen irtoaminen johtuu? Golf V:ssähän on todella jäydät suojakumit, mutta alkuperäisetkin pysyivät nivelen vaihtoon asti. Onko rasvaa jäänyt väliin? Liimataanko noita joskus kiinni?
Otsikko: Vs: Vetonivelen suojakumi
Kirjoitti: tsiih - 28.03.11 - klo:19:10
Huonosta asennuksesta tai epäsopivasta kumista johtuu. Mistä nivel/kumi? Orkkis?
Otsikko: Vs: Vetonivelen suojakumi
Kirjoitti: hiloran - 28.03.11 - klo:19:17
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 28.03.11 - klo:19:10
Huonosta asennuksesta tai epäsopivasta kumista johtuu. Mistä nivel/kumi? Orkkis?

Tuohon en osaa vastata.
Otsikko: Vs: Vetonivelen suojakumi
Kirjoitti: hiloran - 01.04.11 - klo:19:55
rosterinen letku klemmari näyttäisi pitävän  :)