VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: PabloJ87 - 30.04.21 - klo:18:36

Otsikko: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: PabloJ87 - 30.04.21 - klo:18:36
Nyt kaipailisin kipeästi apuja.
Peruutuskameran kuva ei yhtäkkiä ilmesty näytölle. Peruutusvaihteen kun laittaa pykälään niin kamera kyllä aukeaa takana, ja tutkat toimii, piippailee jne.
Mitään virheilmoitusta ei tule, mutta kuva ei vain tule näytölle. Ei tule edes mustaa kuvaa tai tutkan apuviivoja. Näyttö ei värähdäkään toisin sanoen.
Missähän vika voisi olla...? Auto Vw Passat GTE -17
Otsikko: Vs: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: duke7 - 30.04.21 - klo:19:20
Tässä joku aika sitten oli myös pari päivää kun kuva ei tullut näyttöön mutta sitten korjaantui eikä ole sen jälkeen ollut häiriöitä.
Otsikko: Vs: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: o.b. - 30.04.21 - klo:19:44
Kannattaa ehkä kokeilla resetoida Infotainment painamalla virtanappia pitkään. Suht edullinen kokeilu ::)
Otsikko: Vs: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: PabloJ87 - 01.05.21 - klo:17:57
Lainaus käyttäjältä: duke7 - 30.04.21 - klo:19:20
Tässä joku aika sitten oli myös pari päivää kun kuva ei tullut näyttöön mutta sitten korjaantui eikä ole sen jälkeen ollut häiriöitä.

Kokeilin käynnistää muutamaan kertaan auton virrat uusiksi jne mutta ei auttanut. Lähdin reissuun noin tunnin päästä uudelleen ja nyt kans peruutuskamera wörkkii. Jotain resetoitui sit varmaan kun virrat hetken kii.
Otsikko: Vs: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: a_jaba - 01.05.21 - klo:19:57
Lainaus käyttäjältä: PabloJ87 - 01.05.21 - klo:17:57
Kokeilin käynnistää muutamaan kertaan auton virrat uusiksi jne mutta ei auttanut. Lähdin reissuun noin tunnin päästä uudelleen ja nyt kans peruutuskamera wörkkii. Jotain resetoitui sit varmaan kun virrat hetken kii.

Auton sammuttaminen ja uudelleen starttaus ei välttämättä sammuta infontainmentia. Radion virtanappi pohjaan niin pitkäksi aikaa että tekee boottauksen (n. 10sek pitkä painallus). Tekee käytännössä saman asian kun vanhaan hyvään aikaan akun irrotus kännykästä.
Otsikko: Vs: Peruutuskameran kuva ei ilmesty näytölle
Kirjoitti: TeroPee - 06.05.21 - klo:21:14
Meillä oli samaa vikaa. http://www.vagarena.fi/index.php?topic=47705.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=47705.0)