VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: Paskatti98 - 20.04.21 - klo:12:28

Otsikko: A4 1.8t kadotaa jäähdytysnestettä
Kirjoitti: Paskatti98 - 20.04.21 - klo:12:28
Terve. Emännän audi rupesi kevät talvella kadottamaan jäähäriä kohtuu rivakasti ensimmäisellä kerralla tavaraa oli tullut alle ihan kunnolla ja siitä lähtien nestettä on lisäilty varmaa 300km välein. Ainut missä olen nähnyt jäähäriä paritippaa on  imusarjan alla mutta luulisi että tuolla menekillä olisi selvemmät jäljet nesteestä. Sisätilan matot ovat kuivat ja painetta ei normaalia enempää kerry järjestelmään. Onko edotuksia mitä ruetaan vaihtamaan/mistä vikaa etsisi?
Otsikko: Vs: A4 1.8t kadotaa jäähdytysnestettä
Kirjoitti: Jultsu - 21.04.21 - klo:09:02
onkohan näissäkin sama muovinen "jakotukki" lohkon takana johon lämpötilasensori + letkut kiinnittyvät, kuten 1.9 tdi moteissakin. Se tahtoo yleensä murtua ja alkaa vuotamaan.

edit. on.

https://blog.ecstuning.com/audi-b6-a4-1-8t-coolant-flange-replacement/