Latauksen merkkivalo ei syty missään vaiheessa. Laturi kuitenkin lataa, latausjännite 14.5V.
Missä voisi olla vika?
Merkkivalo syttyy silloin kun ajoneuvossa on mittaristossa sähköt päällä, mutta jännite alle 13 volttia (eli laturi ei pyöri / akku ei lataudu)
Merkkivalo kärvähtänyt??