VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 9N/9N3 (02-09) => Aiheen aloitti: Jukka golf - 08.04.21 - klo:21:14

Otsikko: 2004 poloisen ajovalon säätömoottorin vaihto
Kirjoitti: Jukka golf - 08.04.21 - klo:21:14
Elikäs kellään kokemusta -04 poloisen ajovalon säätömoottorin vaihdosta. Olis tuollainen savotta lauantaina tarjolla. Pikagooglaus tuotti tulokseksi että, näyttäis olevan vaihdettavissa mutta joutuu ilmeisesti hieman sahailemaan umpiosta muoveja?!