VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 9N/9N3 (02-09) => Aiheen aloitti: Jorza - 07.04.21 - klo:18:45

Otsikko: Polon keskuslukitus ei toimi
Kirjoitti: Jorza - 07.04.21 - klo:18:45
Terve

Tuli hankittua ensimmäinen Polo 9N vm.03 ja siinä ei toimi keskuslukitus.
Eli kun avaimella kääntää oven lukkoa ei lukitu kuin ko. ovi, kaukosäädintä siinä ei ole.
Mistä on järkevää lähteä vikaa etsimään?



Kiitokset jo tässä kohtaa
Otsikko: Vs: Polon keskuslukitus ei toimi
Kirjoitti: tekki - 07.04.21 - klo:20:33
Voi olla että siinä vaan ei ole keskuslukitusta. Lähipiiristä löytyy vastaava, lähtenyt tehtaalta sen verran karvalakkina. Helpoimpia tapoja varmistaa asia on käyttää takakontin verhoilumuovi irti ja katsoa onko lukkopesällä sähköistä avausmekanismia.
Otsikko: Vs: Polon keskuslukitus ei toimi
Kirjoitti: Jorza - 08.04.21 - klo:17:00
Terve

Ookoo kiitos tiedosta.
Saattaa olla hyvinkin niin karvalakki malli, sekin selittää sitä että sulake puuttuu.