Terve
Tuli hankittua ensimmäinen Polo 9N vm.03 ja siinä ei toimi keskuslukitus.
Eli kun avaimella kääntää oven lukkoa ei lukitu kuin ko. ovi, kaukosäädintä siinä ei ole.
Mistä on järkevää lähteä vikaa etsimään?
Kiitokset jo tässä kohtaa
Voi olla että siinä vaan ei ole keskuslukitusta. Lähipiiristä löytyy vastaava, lähtenyt tehtaalta sen verran karvalakkina. Helpoimpia tapoja varmistaa asia on käyttää takakontin verhoilumuovi irti ja katsoa onko lukkopesällä sähköistä avausmekanismia.
Terve
Ookoo kiitos tiedosta.
Saattaa olla hyvinkin niin karvalakki malli, sekin selittää sitä että sulake puuttuu.