Autona Skoda Fabia Ambition vm 2019 nappikäynnistyksellä.
Vaihdoin uuden pariston auton kauko-ohjanavaimeen. Ovet aukeavat ja sulkeutuvat kauko-ohjaimella mutta auto ei tunnista avainta. Auto lähtee käyntiin käsikirjan mukaan avaimella nappia painaen. Miten auton saa tunnistamaan avaimen?
Avain varmaan rikki, patterinvaihto ei kadota avaimien paritusta.
Jep, ainoa helposti itse tehtävä synkronointi on juuri tuo ovien avaaminen/lukitseminen. Jos se ei onnistu pariston vaihdon jälkeen, niin tilanne on korjattavissa omin avuin.
Mutta kun kerran ovet aukeaa, niin taitaa olla avain hajonnut. Tai ainakaan tuota paritusta ei pysty omin avuin palauttamaan, jos se on jostain syystä hukkunut. Merkkiliikkeen tiskillä varmaan auttavat, kohtuutonta korvausta vastaan tietysti.
Takuu lienee vielä voimassa 2019 autossa jos ei ole ostettu jo 2018?
Tökkäät avaimella sitä virtanappia nii eiköhän se lähe siitä pelaamaan.
Oletko avannut ovet toisella avaimella? Itse avasin kerran auton ovet, kävin sisällä ja otin vahingossa mukaan auton toisen avaimen, jolla auto ei käynnistynyt ennen kuin ovet oli ensin suljettu alkuperäisellä avaimella.
Lainaus käyttäjältä: Hesse - 25.01.21 - klo:23:35
Oletko avannut ovet toisella avaimella? Itse avasin kerran auton ovet, kävin sisällä ja otin vahingossa mukaan auton toisen avaimen, jolla auto ei käynnistynyt ennen kuin ovet oli ensin suljettu alkuperäisellä avaimella.
En tiedä mitä tossa on käynyt mutta ei pitäisi olla tollasta toimintalogiikkaa. Meillä Passatissa kessy ja availut ja sulkemiset menee jatkuvasti ristiin avaimien kanssa ja aina lähtenyt auto käyntiin. Auto osaa myös tulkita avaimen vaihtumisen vaikka moottori olisi käynnissä.
Lainaus käyttäjältä: Rakkaudestalajiin - 25.01.21 - klo:22:18
Tökkäät avaimella sitä virtanappia nii eiköhän se lähe siitä pelaamaan.
Tuotahan aloittaja on jo käyttänyt. Se on avaimen varatunnistus.. ei sillä avainta pariteta ajonestoon ilman testeriä ja tehtaan salasanoja.
Vika oli siinä uudessa käyttämättömässä paristossa. Jostain syystä auton ovien avaus ja sulkeminen toimi kymmenien metrien päästä mutta ajonesto ei. Pariston vaihto uuteen samasta paristosatsista, kauko-ohjaus ja
käynnistys toimii taas.
Lainaus käyttäjältä: Vagman62 - 31.01.21 - klo:18:43
Vika oli siinä uudessa käyttämättömässä paristossa. Jostain syystä auton ovien avaus ja sulkeminen toimi kymmenien metrien päästä mutta ajonesto ei. Pariston vaihto uuteen samasta paristosatsista, kauko-ohjaus ja
käynnistys toimii taas.
Ompas erikoinen juttu :o
Tottakai hyvä että korjaantui helposti ja halvalla.