VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: JK - 14.03.11 - klo:09:44

Otsikko: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: JK - 14.03.11 - klo:09:44
Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Tilattu: 30.8.2010
Luovutettu: 5.3.2011

Väri: Candy White
Sisustus: Onyx-musta
Lisävarusteet: Bolero, Sound System, Webasto, Irrotettava vetokoukku.
Talvirenkaina Nokian Hakkapeliitta 7

Lisäksi asennettu vielä lisävalot, Bosch Touring 190
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: Erkka - 14.03.11 - klo:09:47
Onpas upea ilmestys. Onnea uudelle Yetille ja paljon huolettomia kilometrejä matkasi varrelle.
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: Erkka - 14.03.11 - klo:09:50
Ps. Mustan muovisukan olisin laittnut lisävalojohtojen suojaksi.
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: JK - 14.03.11 - klo:09:55
Kiitos, kiitos :) Onhan se riemua ollut nyt ajella kun on kelitkin olleet kohdallaan (siis uutta lunta).

Ensimmäisen kerran on jääty jumiinkin jo, kotipihalla sellaiseen paikkaan missä ei koko talvena oltu ajettu, ajattelin että ajan auton sinne pois tieltä kun auramies tulee niin saa pihan puhtaaksi... Usko loppui kesken kun ajoin, ajattelin että tämä ei tästä enää aamulla irtoa, eikun peruuttaen pois. Noh siinä on mutka tiessä, aita vieressä, iso lumipenkka edessä, tosi ahdas paikka, vähän kuoppaa. Siihen jämähti, lapiohommiksi meni :) Noh, ei siinä, viimetalvena jäin just samaan paikkaan kiinni lainassa olleella Yamaha Grizzly 700 mönkkärillä, Yeti irtosi pienemmällä työllä, ei huonosti mun mielestä :)
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: JK - 14.03.11 - klo:09:59
Erkka, johdot kulkee tuollaisessa haitariputkessa, ehkä sitä olisi tosiaan syytä vielä vähän jatkaa että johdot olisi kokonaan piilossa.
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: tibis - 14.03.11 - klo:11:29
Onnea paljon, tosi hieno valkoinen Yeti  :) Mukavia kilometrejä
Otsikko: Vs: Skoda Yeti 2.0 TDI 140 4x4 Experience DSG
Kirjoitti: JK - 25.06.12 - klo:14:41
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin tämä auto on tulossa ALD:n liikkeeseen myyntiin heinäkuun lopussa työsuhteen loppumisen takia. Lisävalot jätän itselle. Loistava ja ongelmaton peli ollut, harmittaa luopua.