VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Aiheen aloitti: Andla - 13.10.20 - klo:17:15

Otsikko: DQ400e suodattimen vaihto
Kirjoitti: Andla - 13.10.20 - klo:17:15
Moi
Onko kellään vaihdettu suodatinta dq400e dsg laatikkoon? Mikä olisi paras paikka vaihdattaa tuo suodatin?
Otsikko: Vs: DQ400e suodattimen vaihto
Kirjoitti: jaripetteri - 07.01.23 - klo:12:25
Vanha aihe mutta omaani vaihdettiin paikallisella ei-merkkarilla DSG suodatin Passat GTE:hen 180tkm huollon yhteydessä. Vaihtotyö kustansi 89â,¬ plus suodattimen rontin 30â,¬, normaalin öljynvaihdon lisäksi. Asentaja sanoi että vetoakselin irroittamalla mahtuu vaihtamaan kun VAG:n ohjeet on pudottaa laatikko alas. Joku kertoi vaihtaneensa itse Golfiin niin että oli hieman siirtänyt laatikkoa, ilmeisesti apurunkon joutunut pudottamaan.