VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.3 => Aiheen aloitti: jamo75 - 11.09.20 - klo:19:37

Otsikko: 1ST max turqose
Kirjoitti: jamo75 - 11.09.20 - klo:19:37

(https://i.ibb.co/kDdcKt3/IMG-20200911-153243.jpg) (https://ibb.co/09wJqxB)

(https://i.ibb.co/vkn3SsB/IMG-20200911-180229.jpg) (https://ibb.co/hVzBSXM)

(https://i.ibb.co/PDDJG7y/IMG-20200911-180918.jpg) (https://ibb.co/Bnnv2XJ)

(https://i.ibb.co/wL0DKLR/IMG-20200911-182821.jpg) (https://ibb.co/kyHYhyx)

(https://i.ibb.co/jZkPp6G/IMG-20200911-181018.jpg) (https://ibb.co/84gLhK2)

(https://i.ibb.co/brvnWWn/Screenshot-20200911-180841.jpg) (https://ibb.co/64t5nn5)

(https://i.ibb.co/vZS5xpv/IMG-20200911-180305.jpg) (https://ibb.co/pJSDvcr)

(https://i.ibb.co/JQTBMT6/IMG-20200911-180144.jpg) (https://ibb.co/2NrnfrV)
Otsikko: Vs: 1ST max turqose
Kirjoitti: Kalervo - 11.09.20 - klo:21:01
Cool 👍 Omaa odotellessa. Ensi viikon lopulla toimitus. Sähköisistä kieseistä kokenusta jonkin verran: Toyota Rav4 Hybrid, Golf GTE ja kohta pelkällä sähköllä.
Otsikko: Vs: 1ST max turqose
Kirjoitti: Antore - 11.09.20 - klo:21:03
Onnea uudesta autosta. Mutta onkohan tämä ketju nyt vähän väärässä paikassa? Autotalliin sopinee omat ketjut käyttäjien autoista.
Otsikko: Vs: 1ST max turqose
Kirjoitti: Tomra78 - 01.04.21 - klo:23:25
Hieno auto, melkein itsekkin valitsin tämän värin kun oli nii pirtee, mut sit kuitenki mustan otin kun aina mustasta tykänny.