(https://i.ibb.co/kDdcKt3/IMG-20200911-153243.jpg) (https://ibb.co/09wJqxB)
(https://i.ibb.co/vkn3SsB/IMG-20200911-180229.jpg) (https://ibb.co/hVzBSXM)
(https://i.ibb.co/PDDJG7y/IMG-20200911-180918.jpg) (https://ibb.co/Bnnv2XJ)
(https://i.ibb.co/wL0DKLR/IMG-20200911-182821.jpg) (https://ibb.co/kyHYhyx)
(https://i.ibb.co/jZkPp6G/IMG-20200911-181018.jpg) (https://ibb.co/84gLhK2)
(https://i.ibb.co/brvnWWn/Screenshot-20200911-180841.jpg) (https://ibb.co/64t5nn5)
(https://i.ibb.co/vZS5xpv/IMG-20200911-180305.jpg) (https://ibb.co/pJSDvcr)
(https://i.ibb.co/JQTBMT6/IMG-20200911-180144.jpg) (https://ibb.co/2NrnfrV)
Cool 👍 Omaa odotellessa. Ensi viikon lopulla toimitus. Sähköisistä kieseistä kokenusta jonkin verran: Toyota Rav4 Hybrid, Golf GTE ja kohta pelkällä sähköllä.
Onnea uudesta autosta. Mutta onkohan tämä ketju nyt vähän väärässä paikassa? Autotalliin sopinee omat ketjut käyttäjien autoista.
Hieno auto, melkein itsekkin valitsin tämän värin kun oli nii pirtee, mut sit kuitenki mustan otin kun aina mustasta tykänny.