Tuossa meinasi ehjät työkalut loppua Skodan takapään vetoakselin pultin aukaisussa ja luovutuskin oli lähellä, mutta paikallisen kaupan 39â,¬ tarjouksessa ollutta momentinmuunninta ajattelin vielä kokeilla, kun olin 3/4" 12 kulmaisen hylsyn jo laittanut tilaukseen.
Muunnin oli 1" karalla joten adapteri vielä väliin. Samalla työkalulla menee alkumomentin jälkeinen omassa tapauksessa 180° kiristys myös aika kivutta.
Oli elämäni helpoin pyörännavan/vetoakselin pultin irroitus, joten vinkkinä myös tänne foorumille. Tällä ei tarvitse ryskäyttää selkää hajalle ;)
Tässäpä Video (https://youtu.be/fQBGyEf21to)
Apukuskin puoli olisikin varmaan kohtuu helpolla auennut perinteisillä menetelmillä, vaikka sekään ei paineilmalla paukuttamalla antanut löystymisen merkkejä.
(https://i.ibb.co/HFjwKz2/Image2.jpg) (https://ibb.co/FxFZhwW)