olis jakohihnanvaito edessä, kysymys tuosta kiristimestä.mikä on sopiva kireys hihnalle? onko kiristimessä jotakin kohdistus merkkejä jotka pitää ottaa huomioon että se olis oikein säädetty.jos tiedät jonkun linkin kuvineen/videoineen ne laitaisitko tulee tänne.homma muuten on jo hahmoittun mut kiristin juttu vielä mietitytää. :o
https://www.youtube.com/watch?v=pfDoRbLwMqw (https://www.youtube.com/watch?v=pfDoRbLwMqw)