Mikähän passatissa vikana. Öljynpaine valo syttyy satunnaisesti. Öljyt vaohdettu viimeksi 14000km sitten voisiko johtua niistä ja auto oli seisonut jonkin aikaa kun ostin.
Onko tämä kenties 2.0TDI ?Siellä muistaakseni öljypumppua ajavan akselin kuluminen oli tyyppivikana.
Ei oo diisseli iha bensa vehe tämä. 240t ajettu.
Syttyy yleensä risteyksessä tai pienillä nopeuksilla ajaessa. Moottori käy nätisti ei mitään ylimääräistä kuulu. Saattaa mennä 3päivääki että ei oo valosta tietoakaan.