VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: JAHNUKAINEN - 17.07.20 - klo:07:12

Otsikko: Passat 2006 2.0
Kirjoitti: JAHNUKAINEN - 17.07.20 - klo:07:12
Mikähän passatissa vikana. Öljynpaine valo syttyy satunnaisesti. Öljyt vaohdettu viimeksi 14000km sitten voisiko johtua niistä ja auto oli seisonut jonkin aikaa kun ostin.
Otsikko: Vs: Passat 2006 2.0
Kirjoitti: Jultsu - 17.07.20 - klo:07:45
Onko tämä kenties 2.0TDI ?Siellä muistaakseni öljypumppua ajavan akselin kuluminen oli tyyppivikana.
Otsikko: Vs: Passat 2006 2.0
Kirjoitti: JAHNUKAINEN - 17.07.20 - klo:07:53
Ei oo diisseli iha bensa vehe tämä. 240t ajettu.
Otsikko: Vs: Passat 2006 2.0
Kirjoitti: JAHNUKAINEN - 18.07.20 - klo:14:43
Syttyy yleensä risteyksessä tai pienillä nopeuksilla ajaessa. Moottori käy nätisti ei mitään ylimääräistä kuulu. Saattaa mennä 3päivääki että ei oo valosta tietoakaan.