Seatissa on mielenkiintoinen probleema. 4 ja 5 vaihteella veättäessä menee limp moodiin ja vikakoodiksi P0299 (alhanen ahtopaine). Ahtopaine on 5 vaihteella veättäessä max 14 psi.
N75 uusittu, alipaineletkut kunnossa, turbon (VNT) siivet liikkuu hyvin, egr kello ehjä ja samoin toimilaite.
onkohan ny niin, että alipainepumppu on tiensä päässä.
pienemmillä vaihteilla saa 19psi ahtoja aikaiseksi kun kierokset on yli 3000rpm.
Itse itselleni vastaten.
Imusarjan tiiviste oli antautunut ja vuoto ilmeni kun ahtoputkistoon sai 1,5bar paineen. Nyt Toimii taas. Katsotaan saanko 400tkm rikki alkuvuodesta tälle kolmepyttyselle ihmeelle.