Eli ongelmaksi on ilmennyt se, että vänkärin puolelta ei lasit aukea edestä eikä takaa. Voisko nuo olla saman sulakkeen takana? Voiko olla johtosarjavika?
Kurkkaapa etuoven haitarikumin sisälle, siellä saattaa olla yllätys... Ei tosin kovin iloinen sellainen. Tuon ikäisestä on luultavasti johdot aika valmiit molemmista etuovista, jos ovat alkuperäiset.
Sulakkeiden tarkistus, ja jos ei löydy kärähtäneitä sulakkeita, niin epäilisin oven johtosarjaa. VCDS auttaisi parhaiten tässä, niin ei tarvi lähteä arvaileen. Tietääkseni ohjaukset menee kuskin oven kautta nuille ikkunoille. Joku voi tarkentaa jos on varmaa tietoa. 👏 ja jos sulake kärähtää, niin ei se ilman vikaa kärähdä. 😊
Lainaus käyttäjältä: M_M - 25.03.20 - klo:16:15
Kurkkaapa etuoven haitarikumin sisälle, siellä saattaa olla yllätys... Ei tosin kovin iloinen sellainen. Tuon ikäisestä on luultavasti johdot aika valmiit molemmista etuovista, jos ovat alkuperäiset.
Kiitos vinkistä, johot oli poikki. Lähen hakemaan liittimiä, koitan niillä saaja pelittämään. Onko ideaa, miten tuo haitarikumi lähtee tuosta oven päästä irti. Vaikuttaa olevan niin lujassa? autonpuolipää lähti hyvin irti. Tuon sais korjattua kohtuu iisisti jos tuon kumen vain sais irti
Näyttäisi olevan Googlettamalla kuvien mukaan toinen pää moninapaisella liittimellä ja toisen pään johdot jatkaa matkaa pidemmälle. Muistaakseni vanhemmissa malleissa lähti muovikehyksien kans irti. Ehjät johdot oli jääny tiukasti johtotunneliin kiinni, niin haitarikumi oli vähän vaikea saada irti. Näytti olevan ihan korjaussarjoja nuille läpivienneille 50-80â,¬ hintaan.
Todennäköisesti vulkanoidun kumin sisältä johdot haurastuneet ja johdok ympäriltä johto murenee. Paskaa laatua taas vag-konsernilta ja säästetty pari euroa. Järkevintä ostaa suoraan marmorilta uusi ehjä johtosarja, niin pääsee helpoimmalla eikä tarvitse kahta kertaa tehdä samaa asiaa.
Lainaus käyttäjältä: vikeskis mm - 25.03.20 - klo:16:06
Eli ongelmaksi on ilmennyt se, että vänkärin puolelta ei lasit aukea edestä eikä takaa. Voisko nuo olla saman sulakkeen takana? Voiko olla johtosarjavika?
Bulgarialaiset johtosarjat on näissä yleinen murhe enemmän ajetuissa (lue: avatuissa).
Omassa uudessa johtosarjassa aikanaan luki Ukraine, sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. 250e silloin, kuskinpuolelle, olikohan asennettuna hinta, ei muista enää?
Tässä kuvia omasta projektista vuosien takaa (09 malli, kuskin puoli) , myös kuvia siitä haitariliittimestä. Fairyn avulla menee takaisin helposti, ehkä lähtee myös pois.
https://www.dropbox.com/sh/w53byuh8oq3u8pc/AAASV-GO2S3IkAqH8eDao9Oua?dl=0 (https://www.dropbox.com/sh/w53byuh8oq3u8pc/AAASV-GO2S3IkAqH8eDao9Oua?dl=0)
Lainaus käyttäjältä: jmt - 28.03.20 - klo:09:10
Tässä kuvia omasta projektista vuosien takaa (09 malli, kuskin puoli) , myös kuvia siitä haitariliittimestä. Fairyn avulla menee takaisin helposti, ehkä lähtee myös pois.
https://www.dropbox.com/sh/w53byuh8oq3u8pc/AAASV-GO2S3IkAqH8eDao9Oua?dl=0 (https://www.dropbox.com/sh/w53byuh8oq3u8pc/AAASV-GO2S3IkAqH8eDao9Oua?dl=0)
Helpommalla olisi varmaan päässyt, kun olisi suoraan uusinut koko johtosarjan? Melko surullisen näköinen tuo johtonippu. Ei ole suunniteltu Suomalaisiin olosuhteisiin missä on kohtuu suuret lämpötilavaihtelut.
28-napaisiin löytyy korjaussarjoja liittimen varaosanumerolla 1K0937702C. Kannattaa ennen tilausta kurkata se liitin, että tulee oikeanlainen.
Jep, varmaan noinkin mutta päätin kokeilla omaa ratkaisua kun piti saada auto kasaan. Ja on tuo kestänyt jo paljon pitempään kuin Skodan insinöörien alkuperäinen ratkaisu :-)
Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 28.03.20 - klo:11:30
Helpommalla olisi varmaan päässyt, kun olisi suoraan uusinut koko johtosarjan? Melko surullisen näköinen tuo johtonippu. Ei ole suunniteltu Suomalaisiin olosuhteisiin missä on kohtuu suuret lämpötilavaihtelut.