VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: _late_ - 21.03.20 - klo:13:39

Otsikko: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: _late_ - 21.03.20 - klo:13:39
Saattovaloina (ch/lh) palaa xenonit + sumarit + led päiväajovalot, onnistuiskos tuosta kombosta koodata xenonit pois?

Onnistuuko koodata start/stop pois päältä, ettei aina tarvitse painaa napista pois käytöstä?
Otsikko: Vs: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: k00pa - 22.03.20 - klo:07:39
https://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/ (https://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/)

Tuolta ainakin löytyy melko kattava lista toimenpiteistä.
Otsikko: Vs: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: Guido - 22.03.20 - klo:09:01
Lainaus käyttäjältä: _late_ - 21.03.20 - klo:13:39
Saattovaloina (ch/lh) palaa xenonit + sumarit + led päiväajovalot, onnistuiskos tuosta kombosta koodata xenonit pois?

Onnistuu, ex-Octaviaani tuollaisen koodauksen tein. Saattoi olla juurikin noilla briskodan ohjeilla. Sen vaan muistan, että kyseistä koodausta metsästin varmaan pari vuotta.
Otsikko: Vs: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: välkky - 28.03.20 - klo:00:17
Onnistuu kummatkin koodaukset, tuossa jo tulikin linkkejä.
Otsikko: Vs: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: _late_ - 07.04.20 - klo:22:10
Kiitos noista ohjeista, oli iso apu!

Ulkopeilien valot (alaspäin osoittavat) vaihdoin ledeiksi, mutta mistä polttimon saisi koodattua lediksi?
Ei pistänyt ohje silmään tuolla briskodan sivuilla.
Otsikko: Vs: Pari koodaus vinkkiä
Kirjoitti: Petunet - 09.04.20 - klo:09:38
Itse en muuttanut tuota, ledeissäni on etuvastus niin toimii ihan hyvin.