VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Aiheen aloitti: Ananasakäämä - 26.02.20 - klo:13:01

Otsikko: Fabia II ovien säätö
Kirjoitti: Ananasakäämä - 26.02.20 - klo:13:01
Kyseessä Fabia II farmari 2011. Kuskin ovi tuntuu olevan hieman alhaalla, ei mene kiinni normivoimalla ja nousee hieman ylemmäs kun menee kokonaan kiinni. Ei silti mitenkään väkivaltaa vaadi, menee kiinni kun vetäisee hieman kovempaa. B-palkissa oleva salpa ymmärtääkseni säätää ovea vaan syvyyssuunnassa, joutuuko ovea pystysuunnassa säätäessä pelaamaan saranoiden kanssa vai miten homma onnistuu?