TSI-koneiden jakoketjuongelmat ovat tuttuja, mutta onko kokemuksia -03 Polossa olevasta 1.2-litraisesta ketjukoneesta (47 kW / 64 hv)? Tyttären ensiautokandidaatilla ajettu 175 tkm, joten onko edessä oleetettavasti huolettomia kilometrejä jakopään suhteen? Ketjunvaihdot näyttävät olevan tuplasti hihnaremppoja kalliimpia.
Parisen sataa tuhatta kestää. Sitten touhutonni remonttiin.