Moi en oikein osaa päättää noista DSG6 vaihteiston öljyistä jotta mitäs sinne kuuluisi laittaa,autona VW Passat 2,0 tdi 125kw 07 vaihteisto JBQ öljyn vaihto kyllä onnistuu mutta se oljy????
https://m.motonet.fi/fi/tuote/590334/Comma-AQDCTP-5l-DSG-automaattioljy
Vaikka tuota.