VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Garry Grandy - 10.02.20 - klo:20:39

Otsikko: DSG vaihteiston öljy
Kirjoitti: Garry Grandy - 10.02.20 - klo:20:39
Moi en oikein osaa päättää noista DSG6 vaihteiston öljyistä jotta mitäs sinne kuuluisi laittaa,autona VW Passat 2,0 tdi 125kw 07 vaihteisto JBQ  öljyn vaihto kyllä onnistuu mutta se oljy????
Otsikko: Vs: DSG vaihteiston öljy
Kirjoitti: Marko - 10.02.20 - klo:22:42
https://m.motonet.fi/fi/tuote/590334/Comma-AQDCTP-5l-DSG-automaattioljy
Vaikka tuota.