Moi
Superb tekee lähes joka kerta kylmänä käynnistettäessä seuraavaa:
Hehkutus normi n. 2 - 4 sek lämpötilasta riippuen.
Lähtee käyntiin, kierrokset ehtii nousta n. 800 ja heti sammuu
Hehkun valo jää vilkkumaan.
Ehkä n. viidennellä kerralla jää käyntiin mutta yleensä vaatii kuljettajan oven avaamisen ja sulkemisen jotta onnistuu
Ei vikakoodeja Torquella eikä tekstejä näytölle
KESSY toimii normaalisti
Jakopään romut vaihdettu vastikään, minkä jälkeen vika esiintyy useammin. Nokan ja korkeapainepumpun ajoitukset kohdallaan. Akku ollut irti rempan aikana yön yli.
Missä voisi vika olla?
p.s Saako OBD elevenillä luettua kaikki koodit jos niitä on jäänyt boksien syövereihin?