töissä säätelin kulmia ks. autoon
Malli Octavia Elegance
OCT
Tuotantopäivä 29.03.2011
Vuosimalli 2011
Myyntimalli 1Z33LD
Moottorikoodi CAXA
Vaihteistokoodi MPH
Ruvettiin siinä ihmettelee miksi on kovin jäykkä pyörittää eturenkaita kun on P päällä. vähän sama fiili kun bemaria pyörittää jossa on kitkalukko.
Partslinkin kautta aattelin kattella mitä se on syönyt mutta ei siellä räjäytyskuvia ole eli tietääkö joku onko noissa millainen etuperän rakenne ja miksi pistää hanttiin(ei laahaa jarrut)
Mites se P:llä pysyisi paikallaan, jos... Koita laittaa N:lle?
No kyllä se etuperä siellä läpi pyörii onko P:llä vai N:llä
Ei siellä mitään lukkoa ole, ihan avoin perä. Syytä jäykkyyteen en osaa arvailla. Tiukat välykset?
https://maktrans.net/differentsial-koltsevaya-shesternya-79-zubov-AKPP-DQ200-0AM-DSG-7-B-U-79
Lainaus käyttäjältä: Larmatin - 06.02.20 - klo:23:18
No kyllä se etuperä siellä läpi pyörii onko P:llä vai N:llä
No tottakai. :-X
Sehän on sama asia ku laittaisit manuaalissa vaihteen päälle ja alat pyörittää jos DSG vaihteistossa laitat P päälle.
Nllä pyörät pyörii samaan suuntaan ku pyörität ja P päällä vastakarvaan.
Sen P tarkotushan on lukita se lodju ja tässä tapauksessa se tehdään sillä tapaa että laitetaan vaihdepäälle (manuaalisesti) ja lukitaan vielä tapilla se pöyriminen.
Totta mooses se on jäykkä pyörittää ku pöyrität koko laatikkoa mukaan lukien sitä perää
Lainaus käyttäjältä: spande - 07.02.20 - klo:11:54
Sehän on sama asia ku laittaisit manuaalissa vaihteen päälle ja alat pyörittää jos DSG vaihteistossa laitat P päälle.
Nllä pyörät pyörii samaan suuntaan ku pyörität ja P päällä vastakarvaan.
Sen P tarkotushan on lukita se lodju ja tässä tapauksessa se tehdään sillä tapaa että laitetaan vaihdepäälle (manuaalisesti) ja lukitaan vielä tapilla se pöyriminen.
Totta mooses se on jäykkä pyörittää ku pöyrität koko laatikkoa mukaan lukien sitä perää
::)
P kytkettynä ei varmasti pyöri loota mukana... Kaikenlaisia satuja. ;D
Näin on näreet. Laatikko lukitaan mekaanisesti, joten sen akselit ei ainakaan pyöri mukana P-asennossa.
Tasauspyörästö kaiketi kuitenkin sallii pyörien pyörimisen vastakkaisiin suuntiin ???
Kaksoiskytkin on auki aina kun moottori on sammutettu.
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 07.02.20 - klo:13:02
Tasauspyörästö kaiketi kuitenkin sallii pyörien pyörimisen vastakkaisiin suuntiin ???
Näinhän se tekee mutta sehän se mun murhe olikin että miksi on niin jäykkä pyörittää. Toiset autot pyörii ihan löysästi mutta tämä oli hyvin jäykkä ihan kuin kitkalukollinen.
Jäykkä on pyörittää minunkin yli 300 tkm ajettu dsg. Ihan normaalia varmaankin.
Mutta jotain speciaalia siellä on oltava, muuten olisi löysä pyörittää.