VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: Superbjanne - 04.02.20 - klo:09:18

Otsikko: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: Superbjanne - 04.02.20 - klo:09:18
Kuusi vuotta hyvin palvellut "porrasperä" Superb tuli hyvien kokemuksien pohjalta vaihdettua tuoreempaan farkkuun. Pitkällisen etsinnän jälkeen löytyi vaatimukset täyttävä 90tkm ajettu yksilö ja autot vaihtoivat omistajaa. Varusteita mm. kessy, panoramakatto, canton sound system, adaptiivinen vakkari, vetokoukku.

Entinen:
(https://i.ibb.co/phYTDSC/20190607-164307.jpg) (https://ibb.co/z6qgczK)

Nykyinen:
(https://i.ibb.co/7WhzqjH/20191223-135050.jpg) (https://ibb.co/hW0MSLk)

(https://i.ibb.co/VW48Dkn/20191223-135029.jpg) (https://ibb.co/gMKCwcq)

2000km nyt tullut itse autolla ajettua ja olen ollut ostokseen tyytyväinen. Keulalle tuli laitettua 2kpl Sae Seeker t10x lisävaloja. Samalla laitoin SuperSkodalta tilaukseen hunajakennomaskin niin pitäisi valon tulla paremmin läpi kuin orkkismaskista.

(https://i.ibb.co/k3b8q6F/IMG-20200124-WA0004.jpg) (https://ibb.co/VHnSMp8)

Vanhasta Skodasta jäi kuvassa näkyvät 19" Stance6 vanteet  kesäksi. Rengastus vain täytyy vaihtaa 235/35-19->235/40-19.

Talvivanteiksi hankin 18" A6 Audin vanteet ja niille 235/45-18 Hakkapeliitta 9 nastat.

(https://i.ibb.co/5h9J14p/20200201-131032.jpg) (https://ibb.co/whL2dgG)

Saksasta on matkalla h&r -30mm jouset niin saa hieman tätäkin laskettua.
Otsikko: Vs: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: Superbjanne - 07.02.20 - klo:21:32
Maski vaihtui hunajakennoiseen. Nyt lisävalotkin pääsevät paremmin oikeuksiinsa.


(https://i.ibb.co/W6f3f2b/20200207-140736.jpg) (https://ibb.co/rmHtHwC)

(https://i.ibb.co/ZTDhGn4/IMG-20200207-WA0005.jpg) (https://ibb.co/7ymGjwM)
Otsikko: Vs: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: NRajis - 03.03.20 - klo:18:45
Laita kuvia kun jouset alla  :) ja kaari-napa mittoja ennen jälkeen?
Otsikko: Vs: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: Sikarisakari - 15.03.20 - klo:13:44
Onko nuo lisävalot siis pitkät? Niille oma kytkin, vai tulevatko päälle kun auton pitkät laittaa päälle?

Oliko kovakin homma asentaa? Vai teetitkö ja mitä maksoi?
Otsikko: Vs: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: Superbjanne - 23.04.20 - klo:21:12

(https://i.ibb.co/L0jc7Cb/20200423-175944.jpg) (https://ibb.co/fX6ywCB)

(https://i.ibb.co/MfHq1Z7/20200423-180007.jpg) (https://ibb.co/kJTYD5X)

Tässä kuvat heti kesärenkaiden vaihdon jälkeen. Myös jouset tuli vaihdettua alle. Niin innoissani aloin jousia vaihtamaan, että mittaukset lähtötilanteesta unohtuivat kokonaan.  ;D

Lisävalot tosiaan ovat lisäpitkät ilman erillistä katkaisijaa, syttyvät samalla auton omien pitkien kanssa. Kaverin kanssa asennettiin valot muutamassa tunnissa. Ei ollut suurempia ongelmia, jos ei tylsiä poranteriä lasketa. :P
Otsikko: Vs: Skoda Superb 3 Combi, 1.8TSI dsg Style 2016
Kirjoitti: Superbjanne - 23.04.20 - klo:21:16

(https://i.ibb.co/RgzHCXM/20200423-172109.jpg) (https://ibb.co/fX40C3K)

Tulevia talvivanteita sovitin myös alle.

Nyt pitäisi vielä keraaminen pinnoite laittaa niin sitten kesä voi alkaa.  8)