Isoisän Golfi pukkaa http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213)
Nettiä kaivellut ja ilmeisesti tähän ei ole korjaussarjaa niin kuin 2.0 CR motteihin.
Onko ainoa vaihtoehto imusarjan vaihto?
Imusarjan pyörreläpät kääntyy alipainekalvon avustuksella. Voisi kokeilla, onko läppäakseli jumissa vai onko alipainepuolella vikaa. Alipainetta ohjaa magneettiventtiili.
Akselin toisessa päässä on asentoanturi (potentiometri), joka ilmoittaa läppien asennon ECU:lle. Siellä voi olla sähköinen vika?
Pitääkö tuo asentoanturi sopeuttaa jos sen uusii?