Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: joonaj - 14.01.20 - klo:21:02
Otsikko:
Perutusvalo ongelma
Kirjoitti:
joonaj
-
14.01.20 - klo:21:02
Onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaan Scirocon kans elikkäs toisen puolen perutuvalo palaa kokoajan.
Otsikko:
Vs: Perutusvalo ongelma
Kirjoitti:
Tos®
-
14.01.20 - klo:21:22
Eihän ole amis-xenoneita vaihdettu halogeenien tilalle? Tuo voisi olla yksi oire sähkökeskuksen hajoamisesta...
Toki VCDS voipi auttaa.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat