VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: joonaj - 14.01.20 - klo:21:02

Otsikko: Perutusvalo ongelma
Kirjoitti: joonaj - 14.01.20 - klo:21:02
Onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaan Scirocon kans elikkäs toisen puolen perutuvalo palaa kokoajan.
Otsikko: Vs: Perutusvalo ongelma
Kirjoitti: Tos® - 14.01.20 - klo:21:22
Eihän ole amis-xenoneita vaihdettu halogeenien tilalle? Tuo voisi olla yksi oire sähkökeskuksen hajoamisesta...
Toki VCDS voipi auttaa.