VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: exeo69 - 20.02.11 - klo:12:35

Otsikko: 2 din navi
Kirjoitti: exeo69 - 20.02.11 - klo:12:35
onko kukaan palstalaisista tms. asentanut/ostanut exeoon dvd soitin navi härpäkkää??  mistä? hinta ?   netistä löytyy alibabaa yms. mutta onko kotimaista myyjää vai kohooko hinta heti pilviin?  useampi kysymys siis heti tulille.
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: Dirti - 04.11.11 - klo:19:33
Ite kans miettiny et pitäskö asennella joku 2 din navi.... Mut yks kriteeri ois se että auton oma auxi toimis.... Clarionilla ois yks malli missä ois usbi takana, tämä himottas aika kovasti koska sillon sais vetästyä iLuurille johdon kätevästi konsolin takaa telineeseen suoraan.
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: exeo69 - 07.11.11 - klo:18:15
katos mediaexponent.com  , hommasin sieltä soittimen,navi tosin aika onneton mut eipä väliä. muuten soitin ihan ok. liitäntöjä on. laitoin peruutuskameran samalla,saa näytölle kuvan. kätevä näin pimeellä-
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: Dirti - 07.11.11 - klo:19:34
Lainaus käyttäjältä: exeo69 - 07.11.11 - klo:18:15
katos mediaexponent.com  , hommasin sieltä soittimen,navi tosin aika onneton mut eipä väliä. muuten soitin ihan ok. liitäntöjä on. laitoin peruutuskameran samalla,saa näytölle kuvan. kätevä näin pimeellä-

Minkälaisen härpäkkeen ostit? Toimiiks auton oma aux? Entäs minkälainen tuo peruutuskamera on (rekkarin toisen valon tilalle asennetava tms.)? Paljos noiden laitteiden hinnat oli?
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: exeo69 - 12.11.11 - klo:14:41
empä muista hintaa enään,oiskooks ollu 500e paikat ja tuli navi softalla (muistikortilla),peruutuskameran hommasin muualta,streoista syöttö kyllä yms. valmiina kameralle,auxista ei tietoo myöskään (kun ei tarvis) ratin ohjaus ei toimi sekin tosin hoituisi varmaankin toisella can poxilla.
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: Toitsu - 26.11.12 - klo:11:35
Itselle tulossa Exeo ST tällä viikolla. Jätin pois navin suolaisen 3300â,¬ hinnan vuoksi. Tämä varmaan istuisi suoraan ja kiakki toimisi kuten ennenkin mutta ei voi kehua laitetta kovin halvaksi: http://shop.mediaexponent.com/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01042009-135970/Products/RNS/SubProducts/RNS-E-A4-B7 (http://shop.mediaexponent.com/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01042009-135970/Products/RNS/SubProducts/RNS-E-A4-B7)

Ebay.de tarjoaa useita laitteita 300-500 hintaluokassa mutta kokemus kertoo että näiden kanssa tulee olla hyvin tarkka. Usein luvatut ominaisuudet kyllä löytyy mutta toimivuus on jotain aivan muuta. Lisäksi karttojen päivittäminen voi olla jopa mahdotonta.

Paras vaihtoehto olisi varmaan metsästää alkuperäinen purkulaite jostain kolarikamppeesta ulkomailta.
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: Dirti - 26.11.12 - klo:20:19
Itse jättäsin suoraan pois laskuista vagineiden navit, sen sijaan pioneer tms valmistajan 2din navi + autoon sopiva johtosarja. Hintakin on yleensä kohdallaan....
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: jihaa - 27.11.12 - klo:10:06
Itseänikin kiinnostaisi päivitellä tuota vakiosoitinta toiseen. Kaiketi mittariston näyttöön ei saa esim. pioneerin tuotteilla näkyviin mitään eikä aux-toimi. Rattisäätimet saa toimimaan n.100e hintaisella can-adapterilla. Vaatinee lisäksi johtosarjan, asennussarjan sekä antennipiuhan. Antennipiuhassakin pitää kaiketi olla joku kaksinapainen juttu tms. Kaiketi suoraan menisi Zenec ZE-NC3141D soitin ja kaikki toimisi niin kuin orginaalinkin kanssa mutta tuokin on aika suolaisen hintainen.
Otsikko: Vs: 2 din navi
Kirjoitti: Miika91 - 24.02.16 - klo:23:43
Hei arvoisat foorumilaiset! Itselläni V.2011 Exeo farkussa on Pioneerin Navi soitin, istuu oikein hyvin ja erittäin kätevä peli. Peruutustutkat eteen ja taakse on sekä peruutuskamerakin, bluetooth on oiva ominaisuus. Jos haluatte nähdä kuvaa niin voin laittaa myöhemmin. Sekä ratista toimii äänet ja kappaleiden vaihdot yms...

T.Miika