Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: TOBYFIN65 - 11.12.19 - klo:12:50
Otsikko:
Scirocco ja ikkunanostimen mekanismin vaihto
Kirjoitti:
TOBYFIN65
-
11.12.19 - klo:12:50
Terveeks!
Yksi probleema...kuinka saan tuon Scirocon sisäpuolisen ovipahvin pois?
Ongelmia aiheuttaa oven lukon kohta eritoten.
Muutoin kaikki olisi vaihtoa vailla,mutten uskalla toimia ennen tietoa.
Kiitos.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat