VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 9N/9N3 (02-09) => Aiheen aloitti: zäbää - 04.12.19 - klo:20:20

Otsikko: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 04.12.19 - klo:20:20
Ongelma seuraava, auto 9n polo

Lyhyet valot toimii normaalisti ja pitkät pysyy vain päällä kun vetää (tai työntää viiksestä, en muista kumminpäin menee tässä autossa)

Mistä lähteä vikaa etsimään?

Kiitos!
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: los los - 04.12.19 - klo:21:20
Luulisi vian olevan tuossa viiksessä,toimito on mekaaninen oletan.
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: janike - 04.12.19 - klo:21:55
Paa valokytkimestä valot päälle (1-asentoon)? Pitkät ei jää palamaan automaattiasennossa.
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 05.12.19 - klo:07:36
Janiken neuvo kokeiltu, ei tulosta eli ei auttanut.

Onko tuolla vilkkuviiksessä joku mikä muilla aiheuttanut vikaa?
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: dosetti - 05.12.19 - klo:07:58
Eikö tässä polossa ole samalla tavalla kuin yleisestikin eli kun työntää viiksestä, menee pitkät päälle, kun vetää, pitkät palaa vain vedon ajan? Jos ei mene päälle työntämällä viikseä kauemmaksi ratista, liene viiksi rikki.
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 05.12.19 - klo:08:56
Näin se taitaa olla. EN oo just ny auton luona niin en muista kumminpäin tässä toi homma toimii :D
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 06.12.19 - klo:14:27
Tutkin asiaa ja irrotin akun kengän niin sen jälkeen pitkät jäi päälle ja pysy päällä hetken... eli varmaankin se vilkkuvivusto  pitää uusia. Ratti tarvii irrottaa kun vivuston vaihtaa vissiin?
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: los los - 06.12.19 - klo:19:51
Voi tulla halvenmaksi viedä pikahuoltoon.
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 07.12.19 - klo:15:47
Onko kellää sähkökaavioita tämmösestä?
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: zäbää - 10.12.19 - klo:07:16
Onko kellään tietoo, minkäkokoisella TORX/X- avaimella ton ratin keskiruuvin saa auki?
Otsikko: Vs: Pitkät valot pysyy päällä vain kuin pitää viiksestä
Kirjoitti: ram1 - 10.12.19 - klo:07:36
M12 XZN ja kandee ostaa hylsynä.