Ongelma seuraava, auto 9n polo
Lyhyet valot toimii normaalisti ja pitkät pysyy vain päällä kun vetää (tai työntää viiksestä, en muista kumminpäin menee tässä autossa)
Mistä lähteä vikaa etsimään?
Kiitos!
Luulisi vian olevan tuossa viiksessä,toimito on mekaaninen oletan.
Paa valokytkimestä valot päälle (1-asentoon)? Pitkät ei jää palamaan automaattiasennossa.
Janiken neuvo kokeiltu, ei tulosta eli ei auttanut.
Onko tuolla vilkkuviiksessä joku mikä muilla aiheuttanut vikaa?
Eikö tässä polossa ole samalla tavalla kuin yleisestikin eli kun työntää viiksestä, menee pitkät päälle, kun vetää, pitkät palaa vain vedon ajan? Jos ei mene päälle työntämällä viikseä kauemmaksi ratista, liene viiksi rikki.
Näin se taitaa olla. EN oo just ny auton luona niin en muista kumminpäin tässä toi homma toimii :D
Tutkin asiaa ja irrotin akun kengän niin sen jälkeen pitkät jäi päälle ja pysy päällä hetken... eli varmaankin se vilkkuvivusto pitää uusia. Ratti tarvii irrottaa kun vivuston vaihtaa vissiin?
Voi tulla halvenmaksi viedä pikahuoltoon.
Onko kellää sähkökaavioita tämmösestä?
Onko kellään tietoo, minkäkokoisella TORX/X- avaimella ton ratin keskiruuvin saa auki?
M12 XZN ja kandee ostaa hylsynä.