VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Aiheen aloitti: crk1 - 27.11.19 - klo:07:29

Otsikko: Saako Apple Carplayn 2015 vuosimallin Golfiin?
Kirjoitti: crk1 - 27.11.19 - klo:07:29
Pystyykö 2015 vuosimallin Golfin infoyksikköön tuomaan Apple carplayn ja Android auton?
Navia ei ole, mutta muuten kaikki näyttää samalta kuin autoissa joissa ne on.
Otsikko: Vs: Saako Apple Carplayn 2015 vuosimallin Golfiin?
Kirjoitti: dwntime - 27.11.19 - klo:08:35
Ehkä, riippuu mitä vuosimallia autosi oikeasti on, 2015 ei taida vielä onnistua vaikka täällä https://shop.volkswagen.fi/app-connect-aktivointi-5g0054830a onkin listattu. 2016 vuosimallista eteenpäin ko. PR koodilla mitä tuolla mainitaan, saattanee onnistua.
Ja tuo ylempi nimenomaan silloin kun autossasi on erillinen cd/multimediayksikkö hanskalokerossa, jos ei ole vaan kaikki on integroituna siihen kojelautayksikköön, ei onnistu mitenkään siinä tapauksessa.

Jos ei tuolla tavalla niin sitten ei mitenkään ainakaan virallisesti tuota saa. Koko soitin menee vaihtoon ja joudut hankkimaan häkätyn multimediayksikön.
Otsikko: Vs: Saako Apple Carplayn 2015 vuosimallin Golfiin?
Kirjoitti: mddlfngz - 28.11.19 - klo:09:11
App Connectia ei saa MIB1-laitteseen jälkiasennettua. Eli MY2015 malliin ei ole saatavilla.