VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: knikkee - 02.11.19 - klo:18:07

Otsikko: Moottorin vaihto
Kirjoitti: knikkee - 02.11.19 - klo:18:07
Onko ketään vaihtanut vm 05 audi 2.0tfsi moottoreita päikseen automaatista manuaaliin vaihteiseen?
Otsikko: Vs: Moottorin vaihto
Kirjoitti: o.b. - 02.11.19 - klo:19:19
Ei tietoa, mutta pitäisi onnistua jos moottorikoodi on sama. Pitää varmistaa, että kampiakselin kytkimen päässä on neulalaakeri jos se on alkujaan autossa. Manuaalissa ei taida olla ??? Silloin kannattaa poistaa se laakeri, jotta neulat ei jossain vaiheessa lähde omille teille.