VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat CC => Aiheen aloitti: Passat 2.0 - 20.10.19 - klo:18:06

Otsikko: Haluaisin Passat cc ajotietokoneen suomeksi
Kirjoitti: Passat 2.0 - 20.10.19 - klo:18:06
Hei!
Haluaisin passat cc:n ajotietokoneen kieleksi suomen, onnistuuko joltain saada apua? Suomea ei valikossa.
Etelä-pohjanmaan alueelta.
Otsikko: Vs: Haluaisin Passat cc ajotietokoneen suomeksi
Kirjoitti: jawa59 - 21.10.19 - klo:07:39
Ota yhteyttä nimerkkiin "Mauh". Mulla oli 2013 cc, johon kaveri vaihtoi 2016 mittariston, jossa oli valikossa myös suomen kieli.