Tässä metsästämässä uusia takavaloja mikä passaisi mustan autoon parhaiten..
Tuollaiset takavalot tällä hetkellä..
(https://lh3.googleusercontent.com/-xMLg7GXV3uI/Tt3mszg2LXI/AAAAAAAAALM/d45zEnyeNaQ/s720/A3%252520taka.jpg)
OEM versio uusi
(http://data.motor-talk.de/data/galleries/580405/61414/bild-16502.jpg)
vai
(http://data.motor-talk.de/data/galleries/845370/1529763/audi-s3-heck-57572.jpg)
OEM tietysti
http://www.ahw-shop.de/shop/products/original-rueckleuchten-audi-a3-2009-facelift.html (http://www.ahw-shop.de/shop/products/original-rueckleuchten-audi-a3-2009-facelift.html)
Minusta siinä on jo juuri hienosti tuohon autoon passaavat valot? Olen kai vaan outo... ;)
Ehdottomasti nuo OEM:t, alemmat olivat kyllä aivan sysirumat.