VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: Tommi87 - 29.09.19 - klo:01:01

Otsikko: Uuden kaukosäätimen ohjelmointi.
Kirjoitti: Tommi87 - 29.09.19 - klo:01:01
Hei, kävin teettämässä uuden kakkosavaimen Touraniin vm 2007. Avain toimii kyllä mutta näppäimiä en saanut toimimaan YouTube ohjeella.
Onko muilla tullut ongelmia kaukosäätimen ohjelmoinnin k"anssa? Mistähän se voisi kiikastaa?