Hei, on löydä koneen öljynsuodatinkoteloa millään. Näkyykö se vain altapäin vai miten ?
Alapuolelta näkyy moottorin etupuolelta kun ottaa suojamuovin pohjasta pois.
Onnistuukohan suodattimen vaihto ilman nosturia, onko kokemusta?
Vahva suositus nosturille tai montulle.