VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: ninternet - 21.08.19 - klo:18:40

Otsikko: Kolahdus moottorijarrutuksessa
Kirjoitti: ninternet - 21.08.19 - klo:18:40
Moi.
Superbissa alkanut kuulumaan outo ääni moottorijarrutuksessa n. 20-30km/h nopeudessa. Sellainen ääni, niin kuin jossain olisi väljää. Täytyy nyt seurata tapahtuuko laatikossa pienemmälle vaihtoa samaan aikaan, mutta onko jollakulla ollut vastaavaa?
Auto vm2010 3.6fsi 4x4 6-lovisella automaatilla.

Edit. Vaihteen ollessa vapaalla ei mitään ylimääräistä ääntä.
Otsikko: Vs: Kolahdus moottorijarrutuksessa
Kirjoitti: Räiskis - 21.08.19 - klo:19:14
Kannattais laittaa vaihteet käsivalinnalle ja kokeilla. Pyörän mutterit ekana tarkastukseen. Helpoimmasta aloittaa.
Otsikko: Vs: Kolahdus moottorijarrutuksessa
Kirjoitti: Skeida-Bob - 01.09.19 - klo:12:34
Onko selvinnyt? Oliko kampetta ropailtu mistään kohtaa? Näissä on moottorikiinnikkeen löystymistaipumusta, varsinkin jos on auottu vaikkapa jakopään huollon yhteydessä, eikä ole uusittu pultteja ja käytetty oikeita momentteja.
Otsikko: Vs: Kolahdus moottorijarrutuksessa
Kirjoitti: ninternet - 24.11.19 - klo:15:17
En jaksanut selvitellä enempää, kun ei sitä ääntä aina kuulunut. Nyt on jo vähän tuoreempi alla.