Vauhtipyörä pitää kylmänän tyhjäkäynnillä kilkatusta ja kytkin tahtoo hieman luistatella ja paikoin nytkähdellä, eli remonttia on tiedossa.
Miten suosittelisitte, kannattaako tilata osat esim. Autodocista ja teettää työ pajalla, vai hommata osat suoraan verstaan kautta? Onko ehdottaa korjaamoa jossa työn saisi teetettyä järkihintaan? Tämän hetken tarjoukset on 2600â,¬ työ+osat ja 1300 pelkkä työ, eli melko kalliilta kuulostaa...
Laita auton valmistenumero (VIN) tänne tai privana, niin yritän illalla katsoa oikeat varaosanumerot osille. Kyllä ne pitäisi noin 400 euron pintaan löytyä.
Nelivetoon se vaihtotyö on hieman haastavampi kun pitää kardaanikin irrottaa.