VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: tiiliskivi - 19.08.19 - klo:17:41

Otsikko: Passatin raskas ohjaus
Kirjoitti: tiiliskivi - 19.08.19 - klo:17:41
Seuraavanlaisia oireita ohjauksessa: yleensä melko raskas käännellä parkkipaikalla, joskus myös tuntuu kuin tehostus pätkisi. Samaten maantienopeudessa aika raskas, jaksaa kuitenkin käännellä yhdellä kädellä. Ratin kuvia ei ole ilmestynyt kovalla pakkasellakaan, autossa kyllä alkuperäiset akut mutta vaikea uskoa että vaikuttaisi kesällä? Autossa vakio 235/45-17 rengastus. Olisiko esim uudelleensopeutuksesta apua? Näissähän pystyy ohjauksen vastetta säätämäänkin? Ajettu 170tkm jos merkitystä.