VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Kodiaq (16-) => Aiheen aloitti: Carbon83 - 19.08.19 - klo:10:20

Otsikko: Kolinaa ajaessa hieman kovempaa
Kirjoitti: Carbon83 - 19.08.19 - klo:10:20
Olen huomannut että kun motarilla pistää menemään yli 125km/h niin jokin auton etuosassa alkaa kolisemaan, varsinkin jos tulee vastatuulta tai muualta tärinää. Ihan kuin olisi joku putki joka on pikkasen löysällä ja alkaa kolisemaan jotakin metallia vasten. Onko kellään jotain vastaavaa? Kerran kävin näyttämässä huollossa mutta eivät pystyneet toistamaan. Alla on 19" Triglav renkaat, joten kumia hieman vähemmän alla.
Otsikko: Vs: Kolinaa ajaessa hieman kovempaa
Kirjoitti: piokon - 20.08.19 - klo:08:48
Itsellä kolinan aiheutti moottorin alla oleva ja irronnut "suojamuovi", muutama kiinnitysruuvi oli tippunut ja pääsi hakkaamaan/lepattamaan motarinopeuksilla. Pistivät huollossa kiinni ja kolina lakkasi siihen.