Mistä kannattas vikaa lähteä etsimään.. V50 radio pimeni eikä auton valikoihinkaan pääse.
Radio nappia ku painaa ni auton kuva vilahtaa näytössä. Sama juttu kun painaa menu-nappia, valikot vilahtaa vaan näytössä.
Puhaltimen ja lämmönsäätö toimii normaalisti.
Näytön ja soittimen pistokkeiden irrotus ei auttanut.
Sulakkeet kaikki tarkastettu, ehjiä olivat. Samalla sumuttelin ainetta jos sattu olemaan kontakti häiriö.
Ei auttanut. Liekkö ite radio mykkä🤔
Radio vaihdettu testattuun toimivaan. Vieläkään ei radio kuulu.
Se perinteinen eli onhan vikakoodit lukaistu?
Kannattaa katsoa vrcf.fi volvofoorumin kautta. Pikaisesti googlettamalla monella muullakin ollut samaa ongelmaa