VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: axu - 07.08.19 - klo:10:27

Otsikko: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: axu - 07.08.19 - klo:10:27
Onko kellään suunnitelmissa vaihtaa B8 halogenit ledeiksi? Itse olen päivittämässä low-ledit high-ledeiksi ja nuo omat vanhat jäävät ylimääräiseksi. Laittakaa viestiä jos kiinnostusta löytyy.

(https://i.ibb.co/FVQcyF1/DB2014-AL03122-small1.jpg) (https://ibb.co/QdWhT4V)
Otsikko: Vs: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: AKnightWh - 10.09.19 - klo:15:21
Ootko tutkaillu miten noiden high-ledien kaarrekäytös saadaan toimimaan vai saadaanko? Ja mietä meinasit uudet umpiot tilailla?
Otsikko: Vs: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: axu - 10.09.19 - klo:19:52
Uudet valot on jo paikallaan ja toimivat kaikin puolin. Eli kaikki samat toiminnot kun tehtaalla asennetuissa autoihin jossa ei tuulilasikameraa.
Valot hommasin eBaysta. Johtosarja Kufatecilta:

https://www.kufatec.com/en/volkswagen/vw-passat/passat-b8-3g/adapter-for-led-to-led-with-cornering-light-for-vw-passat-b8-42225 (https://www.kufatec.com/en/volkswagen/vw-passat/passat-b8-3g/adapter-for-led-to-led-with-cornering-light-for-vw-passat-b8-42225)
Otsikko: Vs: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: AKnightWh - 11.09.19 - klo:06:58
Vaatiko kaarretoiminto jonkun koodauksen? Ootko perstuntumalla huomannu, että olisivat tehokkaammat tai muuten paremmat, kuin vakiledit?
Otsikko: Vs: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: Rampesteri - 08.06.22 - klo:14:09
Onkohan näistä https://www.carpartstuning.com/full-led-headlights-suitable-for-vw-passat-b8-3g-2014-2019-led-matrix-look-with-sequential-dynamic-turning-lights/5990963-1/ (https://www.carpartstuning.com/full-led-headlights-suitable-for-vw-passat-b8-3g-2014-2019-led-matrix-look-with-sequential-dynamic-turning-lights/5990963-1/)  jollain kokemuksia?
Otsikko: Vs: Halogen-ajovalot ledeiksi?
Kirjoitti: Kuivakala - 30.10.23 - klo:17:40
Mitä vaatii b8 halogeeni umpioiden vaihtaminen ledeiksi? Onko sama kuin xenoneissa että pitää automaattinen korkeussäätö olla?