Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: dale - 03.08.19 - klo:13:41
Otsikko:
Uutta vanhaa ostamassa
Kirjoitti:
dale
-
03.08.19 - klo:13:41
Moi, voisiko joku auttaa purkamaan tuon vinnin:
WVWZZZ3CZBE393578
En saanut sitä auki ilman Visaa, ilmaisia dekoodereita ei löytynyt.
Kiitos!!
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat