VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: dale - 03.08.19 - klo:13:41

Otsikko: Uutta vanhaa ostamassa
Kirjoitti: dale - 03.08.19 - klo:13:41
Moi, voisiko joku auttaa purkamaan tuon vinnin:

WVWZZZ3CZBE393578

En saanut sitä auki ilman Visaa, ilmaisia dekoodereita ei löytynyt.

Kiitos!!