VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia III (13-19) => Aiheen aloitti: WoTi - 30.07.19 - klo:13:32

Otsikko: Jouset
Kirjoitti: WoTi - 30.07.19 - klo:13:32
Konserni tuotteiden läpikäynti valmistui kun eka skoda nyt tuli taloon. 140 hp 1.4tsi HB manuaali.
Autoon on edellinen omistaja laittanut Eibach pro-kit jouset. Omistalle/pääkäyttäjälle tuo on mielestäni karvan verran turhan matala. Orkkis korkeuteen asti en ehkä haluasi palauttaa.

Onko tuohon saatavissa "tehtaan" sport -20 mm jousia, toinen vaihtoehto olisi ehkä ostaa slamitilta weitecin 20mm korotuspalat.
Passatissa ja A4:ssa tuo sport jousitus on ollut juuri sopiva. Eibach kyllä toki toimii mataluutta lukuunottamatta hyvin.