Olen yrittänyt huonolla menestyksellä löytää peruutuskamera retrofit ohjeita interwebistä eli ne jotka ovat tällaisen tehneet niin löytyykö ErWinistä suorat ohjeet vai oletteko purkaneet sisutaa ihan trial&error meiningillä?
Ostat Erwiniin aikaa ja printtaat sieltä oman autosi RVCn sähkökaavion.
Passatin perutuuskamerasta sitten sellainen huomio että vaatii kalibroinnin asennuksen jälkeen. Kalibrointi tehdään tuollaisen kalibrointilevyn avulla.