VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: RuijjalaiseRapaperse - 15.06.19 - klo:23:11

Otsikko: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: RuijjalaiseRapaperse - 15.06.19 - klo:23:11
Tervehdys !!

Saako jostaki irtonaisena pelkkiä ajovalopesureitte peitelevyjä??
Onko kuin yleistä et nämä kauppareissulla katoaa molemmat?
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: lassemk - 15.06.19 - klo:23:44
Meilläkin kadonnut -11 vuoden passatissa molemmat tässä tämän vuoden puolella. Myöskin kauppojen parkkiksilla mitä seurannut muita saman korin passatteja niin useammasta puuttunut jompikumpi.
Eli jään seuraamaan mistä uudet tilalle. En ole tämän kummemmin jaksanut vielä ajatella asiaa.
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: RuijjalaiseRapaperse - 16.06.19 - klo:00:08
Ite koitin kattoa jo varaosahaun ja bildelspasenin mut ei ollu suoraan ruskeita..kaikkia muita värejä kyllä löyty
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: Natina - 17.06.19 - klo:14:24
Lainaus käyttäjältä: Nakki - 16.06.19 - klo:00:08
Ite koitin kattoa jo varaosahaun ja bildelspasenin mut ei ollu suoraan ruskeita..kaikkia muita värejä kyllä löyty

Kai noita saa maalautettua jollain paikallisella automaalarilla sopuhintaan?
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: Oktaavi - 17.06.19 - klo:15:14
Omaan Octaviaan kävin merkkarilta hakemassa uudet ja vein paikalliselle automaalarille. Sovittiin, että kun tulee samanvärinen auto maalattavaksi, niin maalaa nuo läpät samalla. Viikko ja soitto tuli, parikymppiä otti. Erikseen maalattuna tais olla jotain 40-50e väliin, mutta kun ei mistään isommasta urakasta ollut kyse, niin  malttoi odottaa muutaman päivän.,
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: Normanton - 08.07.19 - klo:08:37
Laakkonen Tampereella veloitti 87â,¬ yhdestä maalattuna korinväriseksi (musta helmiäisväri).

Auto sattui olemaan siellä korjattavana vakuutusyhtiön piikkiin niin samalla pyysin että tekevät tuon, mutta on kyllä rosvo hinta kun autoa maalattiin muutenkin samalla.  >:(

Edit: Ja jos jotain kiinnostaa varaosanumero niin tässä kuva (https://drive.google.com/file/d/1Zh2nkO6XhF_uCziuHG9XzzTjYdedbf24fQ/view?usp=sharing) viallisesta muoviläpästä. Löytyi kotipihasta, vika on murtuneet kiinnikkeet(kuvassa oikeanpuoleinen, näkyy huonosti) mistä tuo osa kiinnittyy sellaiseen tankoon jonka ympärillä pääsee kiertymään.
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: A_La - 16.07.19 - klo:19:39
Moi,

Itsellä on yhden vuoden aikana hävinnyt 3 pesurin suojaa jotka kaikki käytännössä ekan puolen vuoden aikana. Tilasin uudet ebay:stä hintaan 23 puntaa, johon kuului 2 kertaa molemmat puolet maalaamattomina. Kilikalipullo sävytettynä ja lakkaa pintaan niin kelpaa taas ajella, ja nyt ovat pysyneet paikallaan noin 6kk. Ehkä oleellisin asia mitä tein maalauksen ohella, oli ottaa dremelillä niitä peitteiden ohjureita pois / väljemmäksi.

Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: RuijjalaiseRapaperse - 16.07.19 - klo:21:02
Milläs nimelä ne löytyy ebaysta
Otsikko: Vs: Passat -13 ruskean farmarin lampunpesureitte muoviläpät
Kirjoitti: o.b. - 16.07.19 - klo:21:51
Vasen on nimeltään 3AA955109 ja oikea 3AA955110 ;D

edit: laitetaan vielä tiskin hinta, eli 24,21â,¬ kappale pohjamaalattuna