Moro, outoa nykimistä alkanut ilmenemään kiihdyttäessä matalilla kierroksilla (DSG) kierrokset ei putoa, myös tyhjäkäynti alkanut kuulostamaan hieman pörisevältä/imevältä, kellään kokemuksia?
EGR se siellä vetelee oletettavasti viimeisiään päästöpäivityksen myötä.