VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: Qooppi - 11.06.19 - klo:20:53

Otsikko: B7 2.0 TDI Nykii kiihdyttäessä (DSG)
Kirjoitti: Qooppi - 11.06.19 - klo:20:53
Moro, outoa nykimistä alkanut ilmenemään kiihdyttäessä matalilla kierroksilla (DSG) kierrokset ei putoa, myös tyhjäkäynti alkanut kuulostamaan hieman pörisevältä/imevältä, kellään kokemuksia?
Otsikko: Vs: B7 2.0 TDI Nykii kiihdyttäessä (DSG)
Kirjoitti: Tos® - 11.06.19 - klo:20:59
EGR se siellä vetelee oletettavasti viimeisiään päästöpäivityksen myötä.