VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: loglady - 18.03.19 - klo:14:22

Otsikko: Kokemuksia Shiftmatic automaatista
Kirjoitti: loglady - 18.03.19 - klo:14:22
Minkälaista tietoa/kokemusta teillä on siftmaticien kestävyydestä/toiminnasta? Mimmoisia huoltoja vaatii, kuinka kallista yms.

Kiikarissa olisi 174tkm ajettu 2012 vuoden automaatti Crafteri. Uskaltaako tollasta ostaa?

Onko siftmatic sama laatikko kuin Sprintereissä sprintshift?