Minkälaista tietoa/kokemusta teillä on siftmaticien kestävyydestä/toiminnasta? Mimmoisia huoltoja vaatii, kuinka kallista yms.
Kiikarissa olisi 174tkm ajettu 2012 vuoden automaatti Crafteri. Uskaltaako tollasta ostaa?
Onko siftmatic sama laatikko kuin Sprintereissä sprintshift?