VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Nimierkki - 18.02.19 - klo:21:32

Otsikko: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: Nimierkki - 18.02.19 - klo:21:32
Nyt pukkaa mielenkiintoista ongelmaa. Töistä lähtiessä huomasin että näyttö on muuten pimeänä, mutta navigaattorin tiedot ja kartat, sekä peruutuskameran näyttää. Kaikki muut on siis pimeänä eli radio, media, puhelin ym välikot näyttää pelkkää mustaa. Onko muilla tapahtunut vastaavaa ja mistähän tuossa lähtis vikaa purkamaan?

Potilas on Passat Variant highline 2.0 TDI 4MOTION DSG 2015
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: Tonttu66 - 18.02.19 - klo:22:14
Varmaankin tietokone jotenkin sekaisin. Anna auton olla pari tuntia paikoillaan, niin ehkä resetoi itsensä.
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: foxnen - 19.02.19 - klo:07:05
Oletko kokeillut resetoida. Radion virta nappia painaa noin 5s kunnes kuuluu pieni ”napsahdus” kaiuttimista sekä odottaa vähän aikaa ja uudelleen virrat päälle radioon.
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: Nimierkki - 19.02.19 - klo:13:10
Lainaus käyttäjältä: foxnen - 19.02.19 - klo:07:05
Oletko kokeillut resetoida. Radion virta nappia painaa noin 5s kunnes kuuluu pieni ”napsahdus” kaiuttimista sekä odottaa vähän aikaa ja uudelleen virrat päälle radioon.

Tätä ei ole tullut kokeiltua, mutta Tonrru66 mainitsema vähän aikaa paikallaan ilmeisesti auttoi. Aamulla tallista lähtiessä kaikki toimi taas normaalisti. Eli joku tietokone häikkä ilmeisesti kyseessä.
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: Nafu - 05.07.19 - klo:21:15
Kerran kävi silleensä, että apukuskin ovi oli auki (autossa virrat päällä, mutta ei käynnissä) tunnin verran ja kun lähdin liikkeelle näyttö pimeni. En sitten tiedä oliko ovella ja näytön pimenimisellä joku yhteys. Ei auttanut vaikka sammutteli ja käynnisti uudestaan. Ajelin autolla päivän aikana useampaan otteeseen ja käynnistyksiä tuli useita. Ei lähtenyt toimimaan. Pari päivää auto parkissa ja kas kummaa, kaikki toimi normaalisti. Ja on toiminut ainakin viimeisimmän vuoden.
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: VW_Johan - 06.07.19 - klo:17:40
Lainaus käyttäjältä: Nimierkki - 18.02.19 - klo:21:32
Nyt pukkaa mielenkiintoista ongelmaa. Töistä lähtiessä huomasin että näyttö on muuten pimeänä, mutta navigaattorin tiedot ja kartat, sekä peruutuskameran näyttää. Kaikki muut on siis pimeänä eli radio, media, puhelin ym välikot näyttää pelkkää mustaa. Onko muilla tapahtunut vastaavaa ja mistähän tuossa lähtis vikaa purkamaan?

Potilas on Passat Variant highline 2.0 TDI 4MOTION DSG 2015

Samantyyppinen vika täällä. Vaimon autossa (Passat 1.4TSI 4motion -17) oli radion näyttö pimeänä kaksi päivää nyt kesällä. Navia ei tullut testattua, kameraa ei ole. Kahden päivän jälkeen se lähti toimimaan itsestään.
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: turja - 22.09.19 - klo:17:15
No joo, samaa vikaa ilmeisesti pukkaa eli vinkit otan mielelläni vastaan. Passat GTE 2016, koko mediasirkus pimeänä, oli vaan yhtäkkiä kun torstai aamuna töihin lähdin. Tuosta johtuu että puhelin ei kytkeydy järjestelmään, peruutuskamera pimeänä eikä voi tietenkään hybridin moodeja vaihtaa, prkl. Ei myöskään lataa puhelinta kyynärnojan sisällä olevalla usb pistokkeella, normaalisti puhelin siinä kiinni jotta maps näkyy näytössä.

Oli seis yli 24 tuntia kun olin mökillä la-su, ei auttanut. Ainoa mihin olen tuon tapahtuman ajallisesti yhdistänyt on huoltovaroitin joka taisi mennä samaan aikaan huolto nyt tilaan kun tuo pimeneminen tapahtui, ei kai näiden kuitenkaan luulisi olevan toisissaan kiinni :(
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: turja - 22.09.19 - klo:17:26
Dodiin, mediasirkus heräsi henkiin tuolla radionapin 5s bootilla, puhelin ei kuitenkaan vielä usb:nkautta tunnista
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: turja - 22.09.19 - klo:17:41
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43458.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43458.0)

Tai syy löytyä
Otsikko: Vs: Passat B8 näyttöpimeänä
Kirjoitti: icecold - 23.09.19 - klo:06:45
1.4tsi -17 passat variant, 3 viikkoa takaperin autoa käynnistessä huomasin että näyttö alkoi vilkkua eikä ottanut kosketusta vastaan, kyseessä siis tämä vanhempi 8" discover pro, marmorille ja vaihtoivat koko näyttö yksikön takuuseen, ilkeä vika kun melkein kaikki auton asetukset kosketusnäytön takana eikä näyttö toiminut ;D