Huomasin tuossa tankatessa, että auton sisällä ja ulkopuolella haisee vahvasti palanut kumi/öljy. Liekkejä ei kuitenkaan näkynyt ja aloin miettimään, että voisiko olla ihan normi käytöstä vai onkohan syytä heti ekalla sadalla kilometrillä turvautua huoltoon?
Normaalia, rasvat yms. palaa pois.
Se on raha joka palaa uusissa autoissa ja haisee..haju poistuu itsestään arvonalennuksen myötä!
..olipa nokkela vitsi..jep jep:)
Nimenomaan raha. :D Vitsailin jo tuossa eilen kun haju alko, että kylläpä 30% palaa nopeasti ja haisee pahalle. :D
Kyllä uutena vähän on kärynnyt juu. Tarkkaile mittareista, onko kaikki ok.
En ole pariin viimeiseen metriin havainnut hajuja, joten eiköhän se arvo ole nyt laskenut ja edessä on vaan huimasti vähemmän kalliita kilometrejä. :D
Minulla ei kärynnyt uutena Polo 9N3 eikä tämä nykyinen Polo 6R missään vaiheessa. Hienostunut uuden auton/ nahan tuoksu hulmahtaa hajuaisteihin. ;)