VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6R/6C (09-17) => Aiheen aloitti: Lanttu42 - 01.02.11 - klo:16:13

Otsikko: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: Lanttu42 - 01.02.11 - klo:16:13
Huomasin tuossa tankatessa, että auton sisällä ja ulkopuolella haisee vahvasti palanut kumi/öljy. Liekkejä ei kuitenkaan näkynyt ja aloin miettimään, että voisiko olla ihan normi käytöstä vai onkohan syytä heti ekalla sadalla kilometrillä turvautua huoltoon?

Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: Ktk - 01.02.11 - klo:16:28
Normaalia, rasvat yms. palaa pois.
Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: rob-s - 01.02.11 - klo:17:09
Se on raha joka palaa uusissa autoissa ja haisee..haju poistuu itsestään arvonalennuksen myötä!

..olipa nokkela vitsi..jep jep:)
Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: Lanttu42 - 01.02.11 - klo:17:13
Nimenomaan raha. :D Vitsailin jo tuossa eilen kun haju alko, että kylläpä 30% palaa nopeasti ja haisee pahalle. :D
Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: wellup - 14.02.11 - klo:09:54
Kyllä uutena vähän on kärynnyt juu. Tarkkaile mittareista, onko kaikki ok.
Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: Lanttu42 - 14.02.11 - klo:11:01
En ole pariin viimeiseen metriin havainnut hajuja, joten eiköhän se arvo ole nyt laskenut ja edessä on vaan huimasti vähemmän kalliita kilometrejä. :D
Otsikko: Vs: Uusi auto "käryää" - normaalia vai onko heti eka huolto edessä?
Kirjoitti: Erkka - 14.02.11 - klo:11:05
Minulla ei kärynnyt uutena Polo 9N3 eikä tämä nykyinen Polo 6R missään vaiheessa. Hienostunut uuden auton/ nahan tuoksu hulmahtaa hajuaisteihin. ;)