Onkos täällä kellään kokemuksia RS-merkkisistä vanteista?
Mulla oli CC:n alla 18 tuumaiset RS A16-vanteet. Ihan ok vanteet. Ainoastaan ne muoviset keskiösuojat olivat erittäin hajoamisherkkiä vaikka mukana tuli sellaiset irroituskoukut.
Juu, hyvät vanteet ovat. Itsellä oli 18-tuumaiset ja onhan ne nyt hianot! ;D