VAGarena.fi

Tekniikka => Alusta, vanteet ja renkaat => Aiheen aloitti: JyKKemus - 25.01.19 - klo:09:30

Otsikko: RS-merkkiset vanteet
Kirjoitti: JyKKemus - 25.01.19 - klo:09:30
Onkos täällä kellään kokemuksia RS-merkkisistä vanteista?
Otsikko: Vs: RS-merkkiset vanteet
Kirjoitti: jawa59 - 25.01.19 - klo:10:36
Mulla oli CC:n alla 18 tuumaiset RS A16-vanteet. Ihan ok vanteet. Ainoastaan ne muoviset keskiösuojat olivat erittäin hajoamisherkkiä vaikka mukana tuli sellaiset irroituskoukut.
Otsikko: Vs: RS-merkkiset vanteet
Kirjoitti: harakantimppa - 14.11.19 - klo:14:56
Juu, hyvät vanteet ovat. Itsellä oli 18-tuumaiset ja onhan ne nyt hianot!  ;D