Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: Tommi87 - 24.01.19 - klo:00:10
Otsikko:
Imuputkistossa öljyä/bensaa
Kirjoitti:
Tommi87
-
24.01.19 - klo:00:10
Avaisin imuputkiston ja huomasin sen olevan olevan märkänä bensasta tai öljystä ehkä molemmista. Melkein ilmansuodattimelle asti. Onko tämä normaalia?
Moottori TSI 1,4 BMY.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat